سایت الکترونیک پیروز شفق

ایموبلایزر

پروگرام کردن ایموبلایزر

وقتی سخن از ایموبلایزر به میان می‌آید میزان آشنایی افراد با این قطعه به راحتی می‌تواند خودش را نمایان کند . این قطعه الکترونیکی در خودرو وظیفه ی حساسی را به عهده دارد و این وظیفه چیزی نیست جز این‌که بدون اجازه این قطعه خودرو استارت نخواهد خورد و وجود این قطعه از اهمیت بالایی در سیستم ایمنی خودرو  برخوردار می باشد.

ساز و کار ایموبلایزر :

زمانی که سویچ اتومبیل شما در داخل یونیت قرار می‌گیرد با استفاده از تراشه rfid که داخل سویچ است عملیات شناسایی سویچ انجام می شود و پس از تائید شدن ایموبلایزر دستور ادامه ی استارت را به ای سی یو می‌دهد.

شناسایی تراشه که داخل سویچ قرار دارد با استفاده از قطعه ی دیگری تحت عنوان آنتن ایموبلایزر انجام می‌شود و به دلیل سیم پیچی که  در سر آنتن انجام شده است و  به دلیل وجود میدان مغناطیسی ایجاد شده  از این سیم پیچی عملیات شناسایی سویچ خودرو انجام می شود .

ایموبلایزر چیست؟

با این تفاسیر مشخص می شود که ایموبلایزر از اهمیت بسیار بالایی در خودرو برخوردار است و موجود نبودن هر کدام از این قطعات می‌تواند به عدم استارت خودرو و روشن نشدن 
آن منتهی بشود .

ساخت ایموبلایزر توسط پیروز شفق :

شرکت تولیدی صنعتی پیروز شفق با استفاده از دانش فنی بالای متخصصین امر تولید قطعات الکترونیک و با استفاده از بهترین مواد اولیه و قطعات الکترونیکی مناسب اقدام به تولید برد ایموبلایزر و سپس پرو گرام کردن هرکدام بنا به نیاز مشتری خودکرده است .

ایموبلایزر پیروز شفق
ایموبلایزر

این برد ها پس از پرو گرام  با استفاده  از دستگاهی موسوم به تست ایموبلایزر تست شده  و پس از تحمل کردن آزمایشگات مختلف اعم از لرزش و یا شرایط جوی گوناگون در صورت موفقیت آمیز بودن این آزمایش‌ها واردا بازار شده وی ا به شرکت های مادر تأمین کننده قطعات خودرو تحویل می‌گردند.

شرکت تولیدی صنعتی پیروز شفق با قدم گذاشتن در مسیر ساخت ایموبلایزر گامی مثبت در راستای برطرف سازی نیاز روز افزون بازار به قطعات و لوازم خودرو برداشته است و توانسته با استفاده از پشتکاری مثال‌زدنی موانع پیش روی خود برای تحقق رؤیایش که همان  راضی و خشنود کردن مصرف کننده است را بردارد .

مشاهده محصولات دیگر

عدم وجود برد ایموبلایزر در برخی خودرو ها:

درست است در برخی خودرو ها  شما نمی‌توانید بردی را تحت عنوان ایموبلایزر مشاهده کنید بلکه این کار با استفاده از قطعات الکترونیکی انجام می‌پذیرند که در ای سی یو اتومبیل شما وجود دارند و عملیات چک نمودن استارت خودروی نیز توسط برد ای سی یو انجام می‌پذیرد.

پروگرامر ایموبلایزر

پرو گرام کردن :

پرو گرام کردن ایموبلایزر یکی از اجزای مهم در چرخه تولید این حصول است و ما در پیروز شفق سعی بر این داریم که تمامی مراحل ساخت  رابه خوبی و با وضوح کامل برای شما نمایان‌سازیم تا مصرف کننده در مورد کیفیت قطعه ی خریداری شده اطمینان کامل را داشته باشد.

برای پرو گرام کردن نیاز به قطعات زیر خواهیم داشت :

1 دستگاه پرو گرامر  ( در این سناریو ما از دستگاه  pickit3 ساخت شرکت میکروچیپ بهره می‌بریم)

2 برد خام  ایموبلایزر

3  دسته  سیم مخصوص

با استفاده  از دسته سیم مخصوص و اتصال آن  به  محل قرارگیری که دربردهای تولیدشده  توسط شرمت پیروز شفق به‌صورت 5 جایگاه قرارگیری به‌صورت سری است شروع می‌شود و سپس با استفاده از  کامپیوتر و با بهره‌جویی از نرم‌افزار  pickit3 این عملیات بر روی برد انجام می‌پذیرد .

آشنایی با  pickit3

در ادامه می‌توانید با مشاهده این ویدئوی نحوه پرو گرام کردن برد ایموبلایزر و نصب نرم‌افزار را مشاهده کنید.

در صورت ایجاد سؤال در بخش نظرات ما را در این در مورد مطلع سازید و با گذاشتن نظر خود دیگر خوانندگان این سایت را در هرچه بهتر شدن دانش فنی کمک نمایید.

 
 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا