سایت الکترونیک پیروز شفق

سایت الکترونیک شرکت پیروز شفق

درباره شرکت تولیدی صنعتی پیروز شفق

شرکت تولیدی صنعتی پیروز شفق واقع در شهرک صنعتی شمس آباد  در نزدیکی تهران  تولید کننده انواع کانکتور خودرو و لوازم الکترونیکی  خودرو و لوازم خانگی با بیش از بیست سال سابقه مفید در این زمینه .

تاریخچه شرکت تولیدی صنعتی پیروز شفق

سرآغاز

تولید کاسه نمد و کانکتور

ابتدا با نام شرکت تولیدی پیروز شفق پویا اقدام به تولید انواع کاسه نمد برای بازار خودرو های داخلی نمود و پس از جذب متخصصین امر برای ساخت و تولید کانکتور تولیدات خود را به این سمت سوق داد تا بتواند در بازار کانکتور های خودرو جایگاه مناسب خود را کسب کند . شرکت پیروز شفق پویا بعدها به پیروز شفق تغییر نام داده و تولیدات خود را در حوزه کانکتور های خودرو روز به روز افزایش داد تا بتواند به عنوان تامین کننده با صنایع خودروسازی همکاری داشته باشد و به عنوان یکی از هزاران تامین کننده برای انی صنایع مادر کار کند .

قطعات الکترونیک

شروع به تولید قطعات الکترونیک

در سال  1398  این شرکت  گام دیگری به سمت پیشرفت خود  برداشت و کارخانه تولیدات الکترونیکی خود را  در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس نمود تا بتواند قطعات الکترونیکی ورد نیاز را برای بازار تولید کند.

قطعات چاپگر

شروع به تولید قطعات چاپگر

تولیدات این شرکت تنها در انحصار لوازم الکترونیکی خودرو نماند و با پشتکار زیاد مهندسان و بخش تحقیق و توسعه این شرکت اقدام به تولید انواع لوازم جانبی و مصرفی چاپگر نمود.

 

فعالیت های شرکت

ecu پیروز شفق

قطعات الکترونیک اتومبیل

تولید و مونتاژ انواع برد های الکترونیکی خودرو با استفاده از بروز ترین تجهیزات

ریبون رپینتر pr2 پیروز شفق

لوازم پرینتر

تولید انواع برد و لوازم جانبی پرینتر

کانکتور

تولید انواع کانکتور های تومبیل با استفاده از بهترین مواد اولیه ( بادا آلمان ) با رعایت تمامی استاندارد های روز اروپا

چرا پیروز شفق را انتخاب کنم؟

همواره کوشش این شرکت تولیدی صنعتی این بوده تا بتواند از بهترین مواد اولیه با بهترین کارایی در محصولات خود استفاده کند به طوری که مشتری هیچ گاه به سراغ جایگزینی برای این محصولات نرود.

مسلما این شرکت برای شناخته شدن در بازار تولید نیاز دارد تا نیاز مصرف کننده و مشتری را بهتر مرتف نماید و این شرکت این امر را با استفاده از بهترین مواد اولیه  وارداتی با طول عمر بالا به انجام ئمیرساند تا خیال مصرف کننده از بابت ماندگاری راحت باشد .

کسب گواهینامه بین المللی کیفیت

ISO TS 16949:2016 & ISO 9001:2015

لیست گواهینامه ها

معرفی مدیران

مدیریت عامل

مهندس حسین شفیعی

رئیس هیئت مدیره

مهندس حسن شفیعی

نیاز به مشاوره دارید؟

با زدن دکمه تماس با ما صدای گرم خود را به گوش ما برسانید

اسکرول به بالا